Lapsiparkin kesätauko
Kesätervehdys lapsiparkista!
Lapsiparkin lastenhoito on jäänyt kesätauolle.
Kiitämme kaikkia lapsia ja perheitä kuluneesta kaudesta! Lastenhoito jatkuu jälleen viikolla 33 tuttuun tapaan.
Muistathan, että lapsiparkin tilat ovat käytettävissä myös kesätauon aikana, mikäli lapsi pärjää siellä itsenäisesti tai isomman sisaruksen seurassa.
Toivotamme lapsille paljon kesäisiä seikkailuja ja perheille rentouttavia kesäpäiviä!

